Історики
Ви вирішили виступати в ролі істориків
Завдання історикам
Спробуйте зібрати матеріал про історію виникнення і створення іграшки. Вашу роботу висвітліть на сторінках padlet, яку згодом розмістимо на сторінці підсумки роботи.
Все зрозуміло? Тож СПРОБУЙТЕ:
Все зрозуміло? Тож СПРОБУЙТЕ:
- Опрацювати список ресурсів, які запропоновані вам в рамках тематики групи.
- Виконати інтерактивні завдання.
- Обговорити з членами групи практичні завдання групи. Скласти план пошуку інформації.
- Дослідити інформаційні ресурси для своєї групи.
- Обговорити результати роботи в групі (заповнити таблицю Критерії самооцінювання роботи груп).
- Ознайомитися з критеріями оцінювання вашого звіту, в залежності від обраної форми представлення.
- Підготуватись до захисту. Критерії оцінювання
Вид оцінювання: оцінювання з балами інтерактивної стіни PADLET.
5 балів
|
3 бали
|
1 бал
|
Всього
|
Коефіцієнт
|
Дослідження
|
3
| |||
Я використовую ефективні дослідницькі вміння, щоб зібрати інформацію
|
Я використовую дослідницькі вміння, щоб зібрати інформацію для буклету, але я міг(могла) би бути більш вправним (ою).
|
Я демонструю мінімальні дослідницькі навички під час збору інформації
|
__ /15
| |
Прийняття рішень
|
2
| |||
Я показую ґрунтовні навички прийняття рішень під час затвердження структури та планування сторінок
|
Я показую початкові навички прийняття рішень під час затвердження структури та планування сторінок, але я міг(могла) би бути більш уважним(ою) та вправним(ою).
|
Я показую мінімальні навички прийняття рішень під час затвердження структури та планування сторінок.
|
__ /10
| |
Опитування
|
1
| |||
Я демонструю високоефективні навички проведення опитування у класі та з опитуваним.
|
Я демонструю деякі ефективні методи опитування в класі та з опитуваним.
|
Я задаю кілька запитань у класі та опитуваному.
|
__ /5
| |
Письмо
|
5
| |||
Я демонструю ґрунтовні навички письма, чітко передаючи своє повідомлення.
|
Робота передає моє повідомлення, але змогла б вмістити будь-що з наступного:
- більше деталей, - більш відповідний тон, або - чіткіше повідомлення. |
Робота чітко не передає моє повідомлення. Мені не вистачає наступного:
- більше деталей, - більш відповідного тону та - чіткішого повідомлення. |
__ /25
| |
Композиція та дизайн
|
4
| |||
Я розглянув(ла) елементи дизайну для моєї сторінки і створив(ла) сторінки з чітким повідомленням та відповідної організації.
|
Я розглянув(ла) деякі елементи дизайну для сторінок і створив(ла) задовільно впорядковані сторінки.
|
Я добре не розглянув(ла) елементи дизайну для сторінок і створив(ла) буклет, не задовільно впорядковані сторінки.
|
__ /20
| |
Співпраця
|
2
| |||
Я співпрацював(ла) з командою, допомагав(ла) узгоджувати напрямки роботи, вирішував(ла) проблеми і проявляв(ла) лідерські якості.
|
Я співпрацював(ла) з командою, допомагав(ла) узгоджувати напрямки роботи та вирішував(ла) проблеми. Іноді я очікував(ла) вказівок від інших.
|
У мене були проблеми у співпраці з командою.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар