Журналісти



Ви вирішили виступити в  ролі журналістів.





Завдання 
Користуючись інтернет-джерелами  та розповідями старожилів, що проживають в нашому селі, спробуйте глибше вивчити особливості іграшок нашого регіону, інших регіонів держави.  Хід роботи, аналіз  отриманої інформації та  висновки розмістіть на спільній презентації 
Вам необхідно:
  1. Опрацювати список ресурсів, які запропоновані вам в рамках тематики групи.
  2. Виконати інтерактивні завдання.
  3. Обговорити з членами групи практичні завдання групи. Скласти план пошуку інформації.
  4. Дослідити інформаційні ресурси для своєї групи.
  5. Обговорити результати роботи в групі (заповнити таблицю Критерії самооцінювання роботи груп).
  6. Ознайомитися з критеріями оцінювання вашого звіту, в залежності від обраної форми представлення.
  7. Підготуватись до захисту.
Форма оцінювання мультимедійної презентації (для проекту)

Критерії
Достатній рівень
Середній рівень
Високий рівень
Зміст


Є помилки в використанні термінології,  або немає слів з нової теми
В висновках вірно і доречно використані принаймні 2 нових терміни з теми
Всі теоретичні положення чітко відображені  в висновках, термінологія використовується доречно, не менше нових 4 термінів з теми
Немає мети або мета написана не для дослідження.
Наявна мета дослідження з проблемним питанням
Чітко і конкретно сформульована мета дослідження, що містить проблемне питання
Наведено  тільки 1 Інтернет та 1 літературне джерело з теми дослідження у списку використаних джерл
Підібрано і наведені у Списку на останньому слайді  принаймні 3 Інтернет та 2  друкованих джерела з теми дослідження
Підібрано і представлено на останньому слайді  не менше 5 Інтернет та 3  друкованих джерел з теми дослідження  
Представлено, як робили дослідження
Структуровано представлений хід проведення дослідження
Хід проведення дослідження представлений основними етапами, структуровано.
Представлений  результат дослідження
Результат дослідження представлений у вигляді діаграми.
Результати дослідження, представлені діаграмою відповідного типу.
Наявний висновок, який не випливає з проведеного дослідження або такого висновку немає
Висновок, що випливає з даного дослідження, точно і чітко написаний.
Наявний висновок, що випливає з результатів дослідження і спирається на гіпотезу та теоретичні положення та використані джерела.
Організація презентації та елементи дизайну
На слайдах є вступні відомості про  автора, опис ходу дослідження, результати дослідження, висновки, використані джерела
Не менше 2 зображень з теми проекту
Презентація має певну структуру
Не менше 3 малюнків та інших засобів мультимедіа, що  сприяють   змісту, а не відволікають від нього
Використані не повні речення, а тези та опорні (ключові) слова
Чітка і логічна  структура презентації:
Не менше 5 підібраних  зображень, відеороликів,  які  яскраво ілюструють та  підтримують зміст, сприяють його розумінню.
Більшість тексту – в вигляді не речень, а в вигляді тез та опорних (ключових) слів
Підібраний  фон слайдів, шрифт можна легко читати (не менше 20)
Наявні не більше 4 анімаційних ефектів які або відволікають від змісту, або роблять акценти не на головному.
Легко читати і розуміти текст (колір фону і шрифту відповідають одне одному, розмір шрифту не менше 20)
Не більше 4 анімаційних ефектів підкреслюють зміст
Підібраний фон відповідає змісту, шрифт легко читається. Шрифтом виділені основні моменти (ключові слова)  
Наявні не більше 4 анімаційних ефектів - сприяють кращому  розумінню тесту, роблять відповідні акценти.
Презентуваня, доповідь з використанням презентації
  • Ніякого «контакту очей» з аудиторією
  • Постава відвернута в сторону від аудиторії, немає зовсім жестів, невідповідна тексту міміка
  • Непідготовлена доповідь, читання зі слайдів або доповідь не відповідає зображеному на слайдах.    
  • Дуже важко слухати і слідкувати за слайдами
  • Голос або занадто тихий, або занадто голосний для аудиторії







  • Слабий, епізодичний  «контакт очей» з аудиторією
  • Під час презентування доповідач стоїть рівно, напівобертом до екрану, не схрещує руки і ноги. Міміка та інтонація голосу відповідає  тексту.
  • Підготовлена подача матеріалу, але змінюється в ході презентації. В основному, розповідь відповідає слайдам.
  • Важко слухати і слідкувати за слайдами
  • Голос відповідає розмірам аудиторії
    • Добрий постійний «контакт очей» з аудиторією
    • Позитивна «мова тіла», жести відповідають тексту доповіді, міміка доброзичлива, відповідає тексту.
    • Подача добре підготовлена, розповідь емоційна, супроводжується і підтверджується слайдами   
    • Добре поставлений голос, що відповідає розмірам аудиторії
    Перейти за посиланням

    Немає коментарів:

    Дописати коментар